Gå til hovedinnhold

IDÉ House of Brands

IDÉ House of Brands har et ønske om å være en bedrift som bryr seg og skaper endring gjennom trygghet og omsorg. Nå har selskapet inngått et partnersamarbeid med SOS-barnebyer.

bilde

IDÉ House of Brands har over 30 års erfaring med å levere profilprodukter, klær, gaver og merkevarer til bedriftsmarkedet. Selskapet har i dag virksomhet over hele Norden, med rundt 140 medarbeidere og hovedkontor i Norge.

Bærekraftig verdiskapning

Hos IDÉ House of Brands definerer vi samfunnsansvar som en langsiktig forpliktelse til å lykkes kommersielt gjennom arbeidsmetoder som respekterer etiske verdier, mennesker, miljø og natur, forteller Nina Lauritzen, salgs- og markedsdirektør i IDÉ House of Brands.

– Vi er opptatt av å levere trygghet til kundene våre i alle ledd, og det er svært viktig for oss at våre kunder opplever oss som en trygg profilpartner. Samarbeidet med SOS-barnebyer bygger opp om drivkraften i arbeidet vårt, som er bærekraftig verdiskapning og prinsippet om kontinuerlig forbedring, sier Nina Lauritzen.

Inviterer kundene til å bli med

Samarbeidet mellom SOS-barnebyer og IDÉ House of Brands omfatter både økonomiske bidrag fra selskapet, samt inntekter fra salg. 

– Vi inviterer også kundene våre til å bli med og investere i samfunnet, slik at vi sammen kan bidra til at enda flere barn får en trygg oppvekst, forteller Nina Lauritzen. – IDÉ tilbyr en rekke løsninger for dem som ønsker å bidra. Vi tilbyr blant annet noen fine produkter hvor det er avsatt en fast sum som går direkte til SOS-barnebyers viktige arbeid. Slik kan våre kunder gi en veldedig donasjon samtidig som de gir sine ansatte og samarbeidspartnere en fysisk gave, avslutter Nina Lauritzen i IDÉ House of Brands. 

Les mer om IDÉ House of Brands